
Normalment les pizzes les deixo pel cap de setmana però avui he fet una excepció. He arribat molt tard a casa i com que no tenia res previst per sopar, just abans d’arribar m’he passat un moment pel súper a comprar una massa fina de pizza fresca. Quan he arribat a casa l’he untada amb olivada, li he afegit una mica de mozzarella ratllada, unes rodelles finetes de carbassó i unes quantes boletes de mozzarella esmicolada. I cap al forn, durant 25-30 minuts. Buff…….. És brutal…. M’encanta aquesta pizza!!!!! I com que la base és molt fineta i el tooping molt vegetal, me la menjo sense remordiments.
Eiii!!! També cal dir que els homes de casa la troben una pizza vegetal excel·lent!!!

Aquesta pizza la vaig veure a Cocinando con Neus, i només veure-la em va encantar, però quan la vaig provar, aleshores em va captivar!!! Tant és així que ha passat a ser una pizza bàsica en el meu repertori habitual de pizzes.

Ingredients:
- 1 làmina de massa de pizza fina
- 2 cullerades de tapenade d’oliva negra
- 125-150 g de mozzarella ratllada
- 180-200 g aprox. de carbassó (tallat a rodelles ben primetes)
- 1 raig d’oli
- 3-4 polsims d’alfàbrega seca
- 5-6 boles de mozzarella (esmicolades)
- Fulles d’alfàbrega fresca, per decorar (opcional)
Preparació:
- Preescalfar el forn a 180º
- Desenrotllar la massa de pizza (sobre el mateix paper en què ve enrotllada) i col·locar en una safata de forn.
- Untar la base de pizza amb les cullerades de tapenade. Al damunt, repartir la mozzarella ratllada, i a sobre, col·locar les rodelles de carbassó lleugerament sobreposades. Regar amb un raig d’oli d’oliva, empolvorar amb l’alfàbrega seca i repartir les boles de mozzarella esmicolada.
- Col·locar la safata en la part inferior del forn i enfornar durant 25-30 minuts a 180º. O fins que la veiem al nostre gust. En sortir del forn podem decorar amb fulles d’alfàbrega fresca (opcional). Tallar en porcions i servir.
-
Espero que us agradi tant com a nosaltres!!!!

Bon profit!!!
Font: Cocinando con Neus
Aquesta pizza fa mola Bona pinta. Em Pons dir com poses al forn. Amb ventilador o a dalt i a baix?
Gràcies
Hola Angels,
Poso calor a dalt i a baix.
Gràcies a tu per visitar el blog.