Baileys casolà

Baileys casolà

Quant per casualitat vaig topar amb aquesta recepta, em va venir al cap una ampolla de whisky que feia algun temps que tenia al moble bar de casa meva i que no recordava ni com hi havia arribat. 

Era l’hora de donar-li utilitat. I va ser un encert. El primer cop que vaig fer la crema de whisky va ser entre juliol i agost. El bailyes un cop preparat només aguanta un mes, així que vaig decidir preparar- lo en una època en la que tenia programades algunes barbacoes i dinars o sopars informals. En ser una preparació casolana qui més qui menys tothom en prova una miqueta.

Ara per festes l he tornat a preparar. La veritat és que fa anys que no provo l’ original i no se fins a quin punt està trobat. Però aquest casolà està ben bo i és ben econòmic.

Us animeu!!!

Ingredients:

  • 370 gr. de llet condensada (una llauna petita)
  • 80 gr. de whisky 
  • 80 gr. de cafè (acabat de fer)
  • 1 culleradeta d’essència de vainilla

Preparació:

  1. Posar tots els ingredients en el got de la thermomix i programar 15 segons a  velocitat  3.
  2. Abocar en una ampolla i guardar-la a la nevera. Agitar abans de servir.

baileys casolà 1Nota: Es conserva entre 3 setmanes i un mes dins la nevera.

baileys casolà3

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s