Mousse de xocolata blanca i maduixa

Mousse de xocolata blanca i maduixa.2M’agrada cuinar, però també gaudeixo molt en la decoració de la taula i de l’entorn. Una vaixella impecable i adient al tipus de celebració o al menú que es presenti, pot fer que fins i tot un pa amb tomàquet sigui especial.
També m’agrada acompanyar la taula amb espelmes, preparar rams de flors, col·locar el nom a cada convidat, fer argolles (amb alguna manualitat) pels tovallons…… En fi, en una taula i pot haver-hi un munt de petits detalls. I després la presentació dels plats, sobretot en els entrants i postres, és per deixar anar la imaginació.

Les postres d’avui són un petit exemple. Unes postres senzilles, econòmiques i molt ràpides de preparar. Això si «vestides» per l’ocasió!!!
Oi que fan festa?

Mousse de xocolata blanca i maduixaIngredients: (4 persones)

  • Un bol amb aigua tèbia
  • 4 fulles de gelatina vahiné®
  • 200 g. de nata (35% m.g.) ben freda
  • 20 g. de sucre
  • 130 g. de xocolata blanca (partida a trossos)
  • 300 g. de maduixes ben netes (alguna més per decorar)

Preparació:

  1. Posem a hidratar les fulles de gelatina en el bol amb aigua tèbia.
  2. Col·loquem la papallona a les ganivetes. Aboquem la nata ben freda dins el got i programem velocitat 3½  sense temps (fins que tingui la consistència desitjada). Alerta no ens passem i fem mantega. Retirem la papallona, aboquem la nata muntada dins un bol i reservem a la nevera.
  3. Rentem i eixuguem el got de la thermomix.
  4. Dins el got posem el sucre, la xocolata i les maduixes. Programem 4 minuts, temperatura 100 ° i velocitat 1.
  5. Afegim la gelatina escorreguda i programem 20 segons a velocitat 7. Posem dins una gerra i deixem temperar (durant aprox. 10-15 minuts).
  6. Aboquem molt a poc a poc la crema de maduixes amb xocolata per sobre la nata muntada i barregem lentament i amb moviments envoltants (perquè la nata no baixi).
    Repartim dins de pots o gots baixos i decorem amb maduixes.
  7. Reservem dins la nevera un mínim de 3 hores abans de servir.

Mousse de xocolata blanca i maduixa (2)

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s