Amb aquests dies tan calorosos fins i tot ens quedem sense gana. El que vé més de gust són líquids i com més fresquets millor.
Aprofitant que estem en temporada de tomàquets i per tant solen ser més gustosos, jo acostumo a preparar molts sucs de tomàquet natural.
Un suc amb moltes propietats: antioxidant, diürètic natural, reforçant del sistema immunològic, saciant……. en fi, totes les propietats del tomàquet en un suc, molt refrescant, fàcil i ràpid de preparar.
Espero que us agradi!!!
Ingredients: (6 gots)
- 800 g. de tomàquets madurs
- El suc d’una llimona
- 1/2 culleradeta de»tabasco»
- 1 culleradeta de salsa worcestershire (salsa Perrins)
- 1 culleradeta de sal
- 1 culleradeta de sucre
- 8-10 glaçons
Preparació:
Rentar els tomàquets ben nets, tallar-los a quarts i si voleu, podeu retirar-los les llavors. Si no us molesta trobar-les, no cal.
Posar dins el got de la thermomix el tomàquet, el suc de llimona, el tabasco, la salsa Perrins, la sal, i el sucre i programar 30 segons a velocitat progressiva 5-7-10.
Afegir els glaçons i barrejar 20 segons a velocitat 5.
Servir molt, molt fred.
- Nota:
- Si el fem amb antelació, el podem guardar dins una gerra tapada a la nevera. En el moment de servir el barregem bé.
Font: Vorwerk