
La truita de porros i formatge de cabra ens encanta!!! Avui l’he fet per sopar, acompanyada d’una amanida i un got de gaspatxo… Ha volat!!!
Si us agrada aquest tipus de formatge, tasteu-la!! És una combinació poc vista, però si la feu, ja veureu que queda boníiissima.
És una recepta fàcil, ràpida i que es prepara sense thermomix. Us animeu??
Ingredients: (4 persones)
- 4 porros grans o 5, si són més petitons (només la part blanca)
- 5 cullerades d’oli d’oliva
- sal i pebre
- 6 ous
- 150-180 g de formatge de cabra en rul·lo
Preparació:
- Rentar els porros, partir-los per la meitat al llarg i després a rodelles finetes.
- Posar l’oli en una paella (de 24 cm de diàmetre aprox.) i escalfar-lo a foc mitjà. Un cop calent, abocar els porros i salpebrar-los. Deixar-los a foc suau, durant 20-25 minuts. (Han de quedar més ofegats que sofregits)
- Mentrestant en un bol batre els ous amb uns polsims de sal. Afegir el formatge de cabra, amb l’escorça una mica raspallada, i tallat a trossos. Barrejar i reservar.
- Un cop tinguem els porros ofegats, comprovar que no hi ha massa oli a la paella (normalment l’absorbeixen els porros), però si n’hi ha en excés, el retirem. Afegim els ous amb el formatge de cabra i quallem la truita per cada cantó. L’estona dependrà si agrada més quallada o més sucosa.
Font: Canal cocina