Carn de vedella guisada amb rovellons

La recepta d’avui és de la plataforma cookidoo i està feta per fer a través de la cuina guidada en el model TM6. S’utilitza l’alta temperatura i el mode cocció lenta (només en aquest model). Li he donat el meu toc personal afegint-hi uns quants rovellons frescos acabats de collir i ha quedat espectacular. En definitiva, una recepta de xup-xup feta amb el model TM6, molt recomanable. Dóna com a resultat una carn melosa i molt gustosa!!!

Ingredients: (4 persones)

  • 70 g d’oli d’oliva verge extra
  • 4 grans d’alls (partits per la meitat)
  • 1 kg de carn de vedella (la part de conill de vedella) tallada a daus de 5 cm
  • 500 g de ceba, a trossos de 2-3 cm
  • 200 g de vi blanc
  • 1 pastilla de brou de carn
  • 1 culleradeta de sal
  • 2-3 polsims de pebre negre
  • Rovellons frescos, al gust (nets i tallats a trossos)
  • All i julivert (al gust)

Preparació:

  1. Posar dins el got 20g d’oli, 2 grans d’all i ½ kg de conill de vedella, iniciar alta temperatura. Retirar dins un bol i reservar.
  2. Posar dins el got 20g d’oli, 2 grans d’all i ½ kg de conill de vedella, iniciar alta temperatura. Retirar dins un bol i reservar.
  3. Posar dins el got la ceba i 30g d’oli, inicar alta temperatura.
  4. Afegir el vi blanc i la pastilla de brou i, sense posar el cubilet, programar 3 minuts, temperatura varoma i velocitat 1. Retirar al bol amb la carn de vedella i reservar.
  5. Col·locar el «cubrecuchillas» dins el got. Afegir la carn de vedella daurada reservada amb el sofregit de ceba, sal i pebre i programar cocció lenta 3 hores/98º.
  6. Mentrestant, en una paella amb un rajolí d’oli sofregir els rovellons, afegir una mica d’all i julivert i reservar.
  7. Abocar la carn en una cassola, millor de fang, i afegir els rovellons. Podem deixar fer la xup-xup a foc molt suau durant alguns minuts. Servir

Cookidoo.es (amb el nom de carne gobernada)

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s