Avui fa un dia plujós i fred, la previsió dels temps ja era aquesta. Amb l’ arribada del canvi d’estació hem d’estar previnguts, i què millor que prendre uns bons sucs vitamínics per esmorzar o berenar, ben carregats de vitamines naturals!!
Una de les coses que més m’agrada de la thermomix és poder preparar deliciosos sucs o batuts naturals en un moment, i així cuidar-nos, sense ni embrutar la cuina.
En aquest temps, tardor i hivern, els que més preparo són el suc vitamínic i el batut de fruites amb civada , que també és molt energètic.
Ingredients: (5 o 6 gots)
- 1 taronja pelada (sense gens de part blanca ni llavors)
- 1 llimona pelada (sense gens de part blanca ni llavors)
- 1 pastanaga pelada, tallada en 4 o 5 trossos
- 1 poma amb pell (ben neta) sense cor i tallada a quarts
- 80 gr. de sucre
- 500 d’ aigua freda
- 8 o 10 glaçons (opcional)
Preparació:
- Posar al got de la thermomix la taronja, la llimona, la pastanaga, la poma i el sucre. Programar 2 minuts 30 segons, a velocitat 10
- Afegir l’aigua i programar 4 segons, velocitat 4.
- Opcionalment podem posar els glaçons en una gerra i abocar el suc. Servir immediatament.(jo en aquesta época, tardor-hivern, no els i poso)
Nota: Podem substituir el sucre per l’equivalent en sacarina o estevia en pols.
Font: Worwerk