
Avui és l’aniversari del meu marit i ha bufat les espelmes al damunt d’aquest pastís de xocolata blanca i galetes. És un pastís senzill i molt ràpid de fer, en 15 minuts el tenim enllestit. Només s’ha de tenir en compte preparar-lo el dia abans perquè estigui ben quallat.
Què us sembla ???

Ingredients: (8 racions)
- 150 g de xocolata blanca (a trossos)
- 500 g de nata (min 35% m.g.) a temperatura ambient
- 250 g de llet sencera, a temperatura ambient
- 130 g de sucre
- 250 g de formatge cremós (Philadelphia®)
- 1½ sobre de quallada
- 1½ paquet de galetes Maria
- 150 g de sirope de xocolata + una mica més per decorar
- boletes de xocolata (per decorar)
Preparació:
- Posar dins el got de la thermomix la xocolata blanca i triturar 10 segons a velocitat 7.
- Afegir la nata, la llet, el sucre, el formatge cremós i la quallada. Programar 10 minuts, temperatura 100º i velocitat 3. Mentrestant folrar amb paper de forn la base d’un motlle desmotllable de 24 cm de diàmetre. Col·locar una base de galetes, regar amb la meitat del sirope i col·locar una altra capa de galetes intercalades, de manera que tapin els forats de les de sota. Tornar a regar amb sirope i finalitzar amb una capa de galetes.
- Abocar la crema sobre les galetes, a poc a poc, perquè les galetes no s’aixequin. Decorar fent cèrcols amb sirope i repartir boles de xocolata al damunt. Deixar reposar d’un dia per altre a la nevera. Desemmotllar i servir.
Nota: A mi em va bé folrar la base del motlle amb paper de forn, d'aquesta manera el puc desemmotllar sense problemes.
Font: Cookidoo.es
Hola Consol! La quallada es pot substituir per gelatina?
Hola Angels,
Aquest pastís millor fer-lo amb quallada.
Gràcies per visitar la pàgina.