Spaghetti al nero di sepia amb salsa carbonara

La pasta és un d’aquests plats que no falla mai, sempre està assegurat!! A més, és fàcil de preparar i molt versàtil, admet tantes variants que sempre podem sorprendre amb un nou plat que de ben segur agradarà. Precisament avui per dinar he sorprès la família amb aquests spaghetti al nero di sèpia, que he acompanyat amb salsa carbonara. És un plat fàcil i molt vistós, que a casa ha triomfat!!

Us animeu??

Ingredients: (6 racions)

  • 150 g de ceba (a trossos)
  • 200 g de bacó (a daus)
  • 20 g de mantega
  • 100 g de vi blanc
  • 480 g de nata per cuinar
  • 4 rovells d’ou
  • 85 g de parmesà ratllat
  • 500 g de spaghetti al nero di sepia
  • Aigua (per coure els spaghetti)
  • sal
  • 2 cullerades de llesques de parmesà, per decorar (opcional)

Preparació:

  1. Posar la ceba dins el got de la thermomix i trossejar 5 segons a velocitat 5. Amb l’espàtula baixar les restes escampades cap a les ganivetes.
  2. Afegir el bacó i la mantega. Sofregir 8 minuts, temperatura 120º i velocitat 2.
  3. Incorporar el vi blanc i programar 2 minuts, temperatura varoma i velocitat 2, sense cubilet, per afavorir l’evaporació de l’alcohol.
  4. Mentrestant, escalfar aigua en una olla i quan comenci a bullir posar-hi els spaghetti. Deixar coure durant el temps que ens indiqui el fabricant. Escórrer, buidar l'olla i una vegada escorreguts tornar a posar els spaghetti dins l'olla. Tapar i reservar.
  5. Afegir dins el got de la thermomix la nata, els rovells i el formatge ratllat. Programar 6 minuts, temperatura 90º i velocitat 3.
  6. Abocar la salsa damunt els spaghettis, opcionalment es pot afegir llesques de parmesà pel damunt. Servir immediatament.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s