Amanida de patata amb poma, ou i pernil

Amanida de patata amb poma ou i pernilSovint a la cuina el més complicat és no caure en la monotonia de menjar sempre el mateix.
A vegades la mateixa recepta amb algun petit canvi la converteix en un plat ben diferent, com la d’avui. A la clàssica amanida de patata aquesta vegada li afegim el toc àcid de la poma Gran Smith, pernil dolç, blat de moro i maionesa al gust. Boníssima!! Una amanida fàcil, molt completa, econòmica i perfecte per deixar-la preparada amb antelació i consumir-la ben fresqueta.

Les diferents amanides de patates que trobareu al blog són; l’amanida camperola de patata ,amanida alemanya de patata, l’amanida freda de patates amb salsa de iogurt i patates al caliu amb cogombre i vinagreta de mostassa. I a gaudir d’una cuina amb varietat d’ingredients, això sí, adaptant-los al vostre gust!!! :))

Espero que us agradi!!!

Ingredients: (6 persones)

  • 1000 gr. de patates
  • 800 g d’aigua
  • 4 ous
  • 1 polsim de sal
  • 40 gr. de ceba tendra (tallada a quarts)
  • 130 gr. de poma verda gran Smith  tallada a quarts i sense llavors (amb pell o sense al gust)
  • 140 gr. de blat de moro dolç (una llauna petita)
  • 150 gr. de pernil dolç o gall d’indi (tallat a daus)
  • Maionesa al gust

Preparació:

  1. En el recipient varoma col·loquem les patates a trossos. Tapem i reservem.
  2. Posem els 4 ous dins el cistell. Reservem.Amanida camperola de patates prep.
  3. Posem els 800 g. d’aigua dins el got de la thermomix col.loquem el cistell i el varoma en la seva posició i programem 30 minuts, temperatura varoma i velocitat 2.
  4. Retirem el cistell i refresquem els ous. Comprovem que les patates estan cuites (el temps que tardaran a coure depèn del tipus de patata), si no, les deixem algun minut més a la mateixa temperatura i velocitat. Reservem les patates en una safata i repartim un polsim de sal per sobre. Passem aigua al got i l’eixuguem.
  5. Posem els ous durs pelats i ratllem 2 segons a velocitat 4. Reservem.
  6. Sense rentar el got col·loquem la ceba tendra i la poma. Programem 5 segons a velocitat 4. Si voleu més petit, programem 1 segons més a la mateixa velocitat. Repartim per sobre les patates.
  7. A continuació afegim els ous ratllats reservats, la llauna de blat de moro dolç i el pernil dolç a daus.
  8. Afegim maionesa al gust i reservem a la nevera fins al moment de servir.
    Bon profit!!!

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s