
Aquesta setmana l’he dedicat a preparar diferents torrons per tenir una mica d’assortit per aquestes festes. Un dels que he fet ha sigut aquest de xocolata i crispetes, la barreja de la xocolata amb el punt salat de les crispetes queda molt bona, tot i que si voleu, podeu utilitzar crispetes dolces, d’aquelles de colors i tamb茅 us quedar脿 un torr贸 original i molt bo. Encara i sou a temps de fer-lo per a Nadal, 茅s molt r脿pid i f脿cil de fer. Us animeu???
Seguir leyendo





